Tuesday, August 24, 2010

monolog

monolog
hujan kat luar memang tengah sama lebatnya dengan hujan dalam jiwa aku sekarang.rase macam hujan dalam jiwani lagi ganas daripada hujan kat luar tu.pening dibuatnya.rimas.runsing.kusut.chemuih!okey.let me ask you,what do you feel if your sister are getting married with your boyfriend?i mean boyfriend in cyber-world.matila aku macamni.okey.admit!memang salah aku sebab selamani,aku yang sengal ubi tak nak approach dia dulu.bukan sebab apa,tapi that time aku tengok,kak lin yang lebih memerlukan teman untuk suka duka.aku okeyje single pun.memangla aku yang bukak langkah dulu,tapi..entahla..memangla dia tak tahu yang akulah insan yang beremail,berchatting dengan dia dekat 2 years ni,tapi aku tahu!aduh.parah.nak halang kak lin kahwin macam kejam sangat pulak.oh hati,tenangla dikau.tenangla.dia bukan jodoh kau.diamla hati..jangan berbicara lagi.

No comments:

Post a Comment